Spørsmål og svar om sporing
Du kan spore sendingen din med:
Sendings- eller kollinummer
Avsenders referanse
Mobilnummer
Et sendings- eller kollinummer består oftest av 13 tegn (2 bokstaver + 9 tall + 2 bokstaver) eller en tallrekke som begynner på 3 (18 siffer) eller 7 (17 siffer). Skriv inn hele kombinasjonen - for eksempel: CS111111111NO eller 370733344455566677
Her kan du se hvor nærme din bestilling er kommet: Sporing BRING
VI har bestilt av BRING at du skal få melding når din bestilling er underveis, slik at du hele tiden er oppdatert på status for din sending
Er pakken din registrert som ankommet på terminal, vil den normalt kjøres ut samme dag hvis de har mulighet, gjøres tilgjengelig på ditt hentekontor neste dag, eller du vil bli kontaktet før levering for avtale om utleveringsdag. Leveringsmåte avhenger av type sending og transportmåte.
Det gis ingen sporingsinformasjon når en sending er underveis og transporteres mellom BRING sine terminaler. Det kan ta 1-4 dager avhengig av strekning og transportmåte.
Hvis du ser på sporingen at din bestilling ikke har kommet lenger på noen dager kan du enten ta kontakt direkte med kundeservice, eller vi hjelper deg med å lokalisere din sending
Du kan ringe til BRING på 04050 for mer informasjon om din sending. Husk å ha ditt sporingsnummer klart.
Åpningstider til BRING:
Mandag - fredag: 08:00 -17:00
Lørdag: Stengt
Enten tar BRING med seg det skadede produktet, eller det blir levert hos deg.
Følg vår Transportskade BRING veiledning. Vi hjelper deg